Lowell har lansert et nytt økonomisk nettmagasin kalt Focus. Den nye publikasjonen vil tilby innhold om trender, gjeldende regelverk, fremtidige visjoner og Lowells samfunnsansvar i Norden på lokale språk og engelsk.
— Lowell har mange tiår med erfaring innen kredittstyring og inkasso i Norden. Vi kjenner nordiske folk og bedrifter, vi har sett hvordan økonomiske svingninger har påvirket bransjen vår, og derfor har vi mange perspektiver på trender vi kan dele, sier sjefsredaktør for Focus, Eveliina Nera.
Som en nøkkelspiller i den europeiske kreditthåndteringsindustrien, har Lowell som mål å dele sin erfaring og kunnskap for å øke bevisstheten rundt bærekraftig kreditthåndtering og inkasso.
I Lowell jobber vi for en mer samfunnsansvarlig kreditthåndteringsbransje med misjonen “We make credit better for all”
Som en nøkkelspiller i den europeiske kreditthåndteringsindustrien, har Lowell som mål å dele sin erfaring og kunnskap for å øke bevisstheten rundt bærekraftig kreditthåndtering og inkasso.
— I Lowell jobber vi for en samfunnsansvarlig kreditthåndteringsbransje med misjonen “We make credit better for all”, sier Nera.
Verden endrer seg raskt, og kunnskapsdeling er nyttig. Innsikt i nye trender er viktig både for våre klienter og bransjen vi opererer i.
Focus tilbyr innsikt og analyser
Magasinet vil gi et bredt utvalg av synspunkter fra eksperter, relevante nyheter og analyser. I tillegg vil Focus tilby innsikt fra både forskning, vitenskap og industri, for eksempel endringer og reformer som påvirker virksomhetens drift, og nyheter knyttet til kredittstyring.
— Vi bestemte oss for å samle eksperters synspunkter fra ulike felt, samt dykke dypere i viktige økonomiske temaer med jevne mellomrom, forklarer Nera.
Focusartiklene skal vise kredittstyring fra ulike perspektiv: kundeopplevelse, tjenesteutvikling og datautnyttelse.
Vi ønsker å utgjøre en positiv forskjell – for våre kollegaer, oppdragsgivere og sluttkunder gjennom kunnskapen som deles på Focus
— Vi er veldig bevisste på viktigheten og virkningen av arbeidet vårt både innenfor bransjen og samfunnet vi opererer i. Vi ønsker å utgjøre en positiv forskjell – for våre kollegaer, oppdragsgivere og sluttkunder gjennom kunnskapen som deles på Focus. Det er en del av å være en samfunnsansvarlig virksomhet, avslutter Nera.